Principala noastră preocupare, în această perioadă, este aceea de a asigura un climat de lucru sănătos angajaților și partenerilor noștri.
Respectăm cu strictețe toate recomandările si măsurile anunțate de autorități în vederea limitării răspândirii virusului Covid-19 și ne vom conforma tuturor măsurilor care vor fi anunțate pe viitor.
Avem un plan de prevenție, pentru a proteja angajații și colaboratorii companiei, prin diminuarea riscului de răspâdire a virusului, precum și un plan de management al continuității afacerii, cu acțiuni și măsuri clare, menite să asigure derularea activităților critice ale companiei, în astfel de situații, precum asigurarea tuturor serviciilor pentru clienți, care pentru noi este o prioritate.
Printre măsurile de prevenţie deja implementate se numără:
• activitate home-office pentru majoritatatea posturilor din birouri,
• decalarea și flexibilizarea activității pentru personalul de executie,
• sistarea călătoriilor de business și a întâlnirilor în această perioadă pentru angajaţii noştri,
• recomandări de restrictionare a călătoriilor în scop personal dinspre zonele afectate,
• derularea de acțiuni de curățenie în toate birourile și spațiile de lucru,
• alternative la transportului în comun pentru personalul care lucrează la sediu.
Mai mult decat atât, încurajăm în cadrul companiei utilizarea soluțiilor și tehnologiilor care permit realizarea de conferințe audio-video interne și cu colaboratorii externi, pentru a limita, astfel, contactul direct.
Nu în ultimul rand, ne informăm permanent despre situația de sănătate a fiecarui angajaț și a membrilor familiei lui pentru a putea întrerupe rapid lanțul epidemiologic și a limita riscul de contaminare.
Pastrăm contactul cu toți partnerii de business prin intermediul e-mailului, audio și video conferințelor și solicităm să fim informați de către toți colaboratorii dacă apar modificări în modul lor de comunicare sau de activitate.